Save the date: Generalforsamling 2018

Published date

Som optakt til foreningens årlige generalforsamling inviterer Danske Landskabsarkitekter i samarbejde med Arkitektskolen Aarhus til festforelæsning med den internationalt anerkendte landskabsarkitekt Thorbjörn Andersson. Thorbjörn er, foruden at være professor på SLU og praktiserende landskabsarkitekt, forfatter til adskillige bøger -  blandt andet Svensk trädgårdskonst under fyrahundra år og har bidraget til Ny Agenda. Forelæsningen vil foregå på engelsk. Efter forelæsningen afholder Danske Landskabsarkitekter generalforsamling efterfulgt af fælles middag.

PROGRAM

14.00 - Festforelæsning, åben for alle
Tio tankar om landskapsarkitektur af Thorbjörn Andersson
16.00 - Generalforsamling for DL-medlemmer
Danske Landskabsarkitekters ordinære generalforsamling
19.30 - Middag for DL-medlemmer
Afslutning på årets generalforsamling

Tid: Torsdag den 15. marts 2018, kl. 14.00-21.30
Sted: Arkitektskolen Aarhus, Studsgade auditoriet, Studsgade 33. Generalforsamling og middag vil foregå i kantinen, Nørreport 16. Se kort over Arkitektskolen.

Tilmelding: senest d. 4. marts via dit medlemslogin og for ikke-medlemmer via mail til dl@landskabsarkitekter.dk. Bemærk at der er begrænset pladser til forelæsningen.

Transport: Der arrangeres fælles bustur mellem København og Aarhus, der kan arrangeres opsamling undervejs. Busafgang fra København H v/DGI-byen kl. 10.00. Busafgang fra Arkitektskolen Aarhus kl. 21.30, med forventet hjemkomst ca. kl. 01.00.

Husk at tilmelde dig både festforelæsning, generalforsamling, middag og evt. bus mellem København og Aarhus. Vi glæder os til at se jer!

Download invitation herunder:

Foto: Campus Park, Lund Institute of Technology af landskabsarkitekt Thorbjörn Andersson. Fotograf: Kasper Dudzik.