Generalforsamling 2017

AKTUELT / 09.03.17

Årets festforelæser er Sonja Poll, der vil fortælle om sin far, den ikoniske landskabsarkitekt C.Th. Sørensen - husk at tilmelde dig det hele

Tiden nærmer sig Danske Landskabsarkitekters årlige generalforsamling og vanen tro, har vi inviteret en gæsteforelæser, som vil holde et oplæg før selve generalforsamlingen går i gang.

Festforelæsning
I år vil landskabsarkitekt MDL Sonja Poll fortælle om sin far, den ikoniske landskabsarkitekt C. Th. Sørensen. Som optakt til Sonja´s forelæsning vil kunsthistoriker og forsker i landskabsarkitektur ved Københavns Universitet Svava Riesto perspektivere historien og spinde en tråd op til nutiden – og fremtiden.

Æresmedlem
Bestyrelsen kan med glæde fortælle, at den har valgt at udnævne Sonja Poll til æresmedlem af Danske Landskabsarkitekter for hendes helt særlige indsats for faget og for foreningen. Formand Susanne Renée Grunkin vil stå for motivation og diplomoverrækkelse som vil ske umiddelbart efter forelæsningen. Aftenens middag i forbindelse med generalforsamlingen vil også være en fejring af Sonja.

Festforelæsningen, som er åben for alle, løber af stablen i Akademiker Tårnet, Lindevangs Allé 2, Frederiksberg. Efterfølgende er der generalforsamling og middag for DL’s medlemmer.

Sæt kryds i kalenderen og kom med til både forelæsning, generalforsamling og middag. Vi glæder os til at se jer! Find dagsorden mv. her

Tilmelding senest d. 16. marts via dit medlemslogin og for ikke-medlemmer via [email protected]

Forelæsning er åben for alle. Generalforsamling og middag er kun for medlemmer.

Transport
Hvis du som medlem kommer vest for Storebælt, tilbyder DL at dække dine transport udgifter til standard tog- eller busbillet. Kontakt sekretariatet for yderligere information.

Tid: Fredag d. 24. marts 2017: Festforelæsning kl. 14, Generalforsamling kl. 16 og middag kl. 20.
Sted: Akademiker Tårnet, Lindevangs Allé 2, Frederiksberg

Foto: C.Th. Sørensen skabte i 1943 røre med skrammellegepladsen på Bellahøj. Her ses han i samtale med et af børnene. Foto fra HAVEKUNST 6, 1963: Om C.Th. Sørensen i anledning av hans 70-årsdag d. 24. juli 1963 af Sven-Ingvar Andersson

Plads til sammenhæng – Sundstrup Havn, Viborg / ArkPlan Landskabsarkitekter