Danske Landskabsarkitekters Årsberetning 2019-20

AKTUELT / 05.05.20

Foto: Christiansborg Områdesikring af GHB Landskabsarkitekter vandt Dansk Landskabspris 2019 foran tre finalister, der var valgt ud af et felt på 25 indstillede projekter. Vinderprojektet er udviklet i samarbejde med Sweco, ÅF Consult og professor Steen Høyer med Folketinget og Slots- og Kulturstyrelsen som bygherrer. Foto: GHB Landskabsarkitekter.

Så er vi klar til at præsentere foreningens årsberetning. Du kan læse 'Kureren' online nu, og se alle stemningsbillederne fra de mange aktiviteter i året er gik

I forbindelse med Danske Landskabsarkitekters generalforsamling d. 19. juni, udkommer nu foreningens årsberetning, Kureren.

Udover bestyrelsens beretning, virksomhedsplan og stemningsbilleder fra året der gik, indeholder årsskriftet også dagsorden og information om økonomi og medlemsudvikling samt en masse beretninger fra alle de vigtige faglige råd og udvalg, hvor DL er repræsenteret.

Kureren kan du læse herunder, men vil også være tilgængelig i papirform på generalforsamlingen. Ønsker du en trykt udgave tilsendt med posten, så kontakt sekretariatet på [email protected].

Læs Kureren her:

Læs mere om Generalforsamling d. 19 juni 2020.

Plads til bynatur – Skovbrynet Basecamp, Lyngby / Kragh & Berglund