Genindkaldelse til Danske Landskabsarkitekters ordinære generalforsamling 2020

AKTUELT / 01.06.20

Foto: Danske Landskabsarkitekters generalforsamling indkaldt i marts måned blev udskudt pga. coronakrisen, og bestyrelsen indkalder nu igen – denne gang til den 19. juni 2020.

Danske Landskabsarkitekters generalforsamling blev udskudt pga. coronakrisen, og bestyrelsen indkalder nu igen – denne gang til den 19. juni 2020. Grundet situationen er det ikke muligt at tilmelde sig efter fristen den 5. juni, så tilmeld dig nu!

Bemærk at af hensyn til planlægning af arrangementet i den givne situation er det vigtigt, at tilmeldingsfrist overholdes. Det vil således ikke være muligt at tilmelde sig generalforsamlingen efter fristens udløb (5. juni 2020).

Som udgangspunkt planlægger vi at afholde en normal generalforsamling. Hvis det ikke kan lade sig gøre at samles fysisk efter de gældende retningslinjer og sundhedsanbefalinger, vil der blive udsendt vejledning til, hvordan du kan deltage online.

Den ellers så traditionsrige festforelæsning bliver ikke afholdt i år. I stedet planlægger bestyrelsen at give den gas til efteråret bl.a. med en Høstdebat under emnet Verdensmålene i Landskabsarkitekturen.

I år er der valg til fire bestyrelses– og to suppleantposter. Derudover er der valg til parlamentarisk revisor og revisorsuppleant, én udvalgs- og én suppleantpost til Landskab redaktionsudvalg. Hele Retsudvalget er på valg – i alt syv udvalgsposter samt én post til bedømmelsesudvalget (offentligt ansat). Alle mdl ́ere er velkommen til at stille op til valg.

Tid: Fredag d. 19. juni 2020, kl. 16.00.
Sted: Akademikertårnet, Lindevangs Allé 2, Frederiksberg.

Tilmelding via dit medlemslogin. Generalforsamling og middag er kun for medlemmer. Støt op om DIN faglige forening og gør din indflydelse gældende.

Tilmeldingsfrist: 5. juni 2020. Bemærk at af hensyn til planlægning af arrangementet i den givne situation er det vigtigt, at tilmeldingsfrist overholdes. Det vil således ikke være muligt at tilmelde sig generalforsamlingen efter fristens udløb.

Efter generalforsamlingen inviterer vi om muligt til middag. Kom og vær med til en hyggelig afslutning på dagen sammen med dine fagkollegaer. Det koster 300 kr. at deltage i middagen inkl. drikkevarer. Betaling sker med kontingentopkrævningen for 3. kvartal 2020. Tilmelding her.

Hvis du kommer vest for Storebælt tilbyder DL transportgodtgørelse (standard- og pladsbillet til bus eller tog). Kontakt sekretariatet for yderligere oplysninger.

Officiel indkaldelse kan downloades her (pdf). Vores årsberetning ‘Kureren’ kan du finde her.

Vi glæder os til at se dig!

Danske Landskabsarkitekters bestyrelse - fra venstre: Tine Gils, Jakob Sandell Sørensen, Susanne Renée Grunkin, Lukas Anker Christiansen, Philip Dahlerup Christensen & Maria Boe-Whitehorn. Ikke til stede: Catrine Hancke, Martin Hedevang Andersen, Julie Linke Bank & Ole Mouritsen. Fotograf: Søren Svendsen.

Plads til eventyr - H. C. Andersens Hus og Have, Odense / MASU Planning